lørdag 1. juli 2017

Mitt DT kort for kaBoks:.......

Da var det ferie måneden forde fleste
og vi har kommet til en  utfordring #15  hos 
der vi vil dere skal lifte et kort som er vist tidlige i bloggen deres.
Denne utfordringen går over hele juli og august.
Sådet er god tid til å bli med:)


Et posekort.....



Og dette kortet er det jeg har liftet av 
Elin Torbergsen. 

Og disse produktene har jeg brukt fra kaBoks
:)

Og de finner du 

Du trenger ikke  ha blogg, men kan sende bidraget på mail tiloss:)

Ønsker dere alle en riktig fin sommer:)



5 kommentarer:

  1. Et nydelig kort du har laget! ♥ Liker den dekorative toppen og hvordan du har dekorert med sløyfe på begge sider. Kan jeg spørre hvordan du har gjort dette? Finnes det noen link til tutorial?

    Fine mønsterpapirer også - skulle også gjerne visst hvor de kommer fra. Jeg blir alltid så fristet av ting/produkter når jeg ser hvor lekkert andre har klart å lage kort osv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Jeg har som sagt bare lifta detta kortet og den toppen er bare en sirkel som jeg har brettet på midten og limt på utenpOsen og inni pose . Sløyfen den er bare limt direkte på. Håper du forstår forklari hen. Det underste arket er et gammelt ark jeg har hatt liggende lenge av ukjent produsent. Det øverste er nytt . Men er ikke hjemme og kan få sjekket dette😏

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Aldeles nydelig, og så flotte detaljer!
    Et herlig motiv du har brukt :))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...