lørdag 28. januar 2017

Da har jeg fått prøvet meg på et Svingkort.......

Alltid kjekt når Ett Trykk lander i postkassa,
og spesielt kjekt når der er noen nye bretteteknikker:)
Det er noe som jeg liker:)
Så her er min versjon av dette kortet.


Fikk brukt et  ark jeghatt liggende leeenge:)
Blonde og tekst fra Kort og Godt.
Metall fra  Korthobby.
Sølvhjørner og perlerad fra Ebay.



Melder dette på utfordring her.

Bilde fra nettet.


Tusen takk for alle koselige besøk, 
Og ønsker dere en fine helg:)
Bente.

9 kommentarer:

  1. KjempeLekkert!! <3 Dette skal oo jeg prøve med på :)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig, sart og romantisk i fargene, og herlige detaljer!
    Flott bretting.
    Er imponert over hvor produktiv du er og så mye vakkert du klarer trylle fram :))

    SvarSlett
  3. Så fin design og herlige ark:-) Nydelig kort!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Dette var lekkert ,nydelige ark i sarte nydelige farger .
    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Et delikat og nydelig kort:)
    Gøy når en kan prøve seg på noe nytt:)
    Ønsker deg en fin Søndag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  6. Kjempe lekkert :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Veronique

    SvarSlett
  7. Nydelig kort:):)
    Klem Heidi.

    SvarSlett
  8. nydelig kort! Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane :)

    SvarSlett
  9. Sarte, nydelige farger, en flott brett og vakkert pyntet😊 takk for at du deltar hos Scrappiness. Klem Bente-Heidi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...