mandag 17. oktober 2016

Gjestedesigner denne uken hos Scrappiness:)

Da er jeg så heldig å få være Gjestedesigner denne uken hos


Dette har jeg gledet meg til:)
De fleste produkter jeg har brukt kan kjøpes 
i nettbutikken til Scrappiness

Jeg har pyntet en tom eske som jeg har laget lokk til.


Brukt disse nydelige arkene fra Pion design.

Melder denne på utfordring her:



Masse perler.


Blomster fra Papirdesign.


Føttene fra Tim Holst.


Sølvstjerner fra Kort og Godt.


Esken inni.


Litt osteklut.


Dies fra Dixi chraft.


Slik var esken før jeg begynte:)

Takk for at dere tok dere tid til å
 titte igjennom alle bildene her:)
Bente:)

9 kommentarer:

  1. For en dekorativ og fin eske du har pyntet her:) Fint med alle de perlene og fint med den slede diesen:)
    Ønsker deg en kreativ og fin uke:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  2. Kjempefin Bente!
    Du er så flink i alt du gjør og har alltid så mange fine detaljer.
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Kirsten :-)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig eske du har laga. Likte og godt den slede diesen.
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Så nydelig eske du har laget!!
    Og så kjekt med gjenbruk!
    Veldig pen og flott pyntet!
    Og så kjekt å være gjestedesigner hos Scrappiness da :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig eske. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. Veronique

    SvarSlett
  6. Denne ble nydelig, med masse blonder og bling.

    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  7. OMG, det her kaller jeg gjennomført iallefall, alle perlene er jo bare helt fantastisk. Og nydelige papirer du har brukt her også :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott eske....
    Takk for at du er med på utfordringen til Kreativ Hobby
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...